Dag 17 en 18 - Reisverslag uit Barrie, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu Dag 17 en 18 - Reisverslag uit Barrie, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 17 en 18

Door: Lars en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Lars

03 Augustus 2014 | Canada, Barrie

Alweer twee dagen geen verslag geschreven! Zo weer een verslagje over twee dagen!

Dag 17
Vandaag was eigenlijk een rustdag. Zo rond de middag zijn we samen met Kathy en Rick naar Barrie vertrokken, waar we wat boodschappen hebben gedaan en spullen hebben gekocht voor het kamperen.

Hierna zijn we een stukje langs het meer gaan lopen, maar al snel kwamen donkere wolken onze kant, dus besloten we terug naar Kathy te gaan en daar de rest van de dag door te brengen.

Zo kon Lars fijn met de andere jongens in de kelder videogames spelen en Ellen maakte in de keuken wat Tiramisu.

Dag 18
Nadat we een beetje hebben uitgeslapen zijn we weer naar Barrie gegaan omdat hier het jaarlijkse kempenfest was. Kempenfest is een grote markt met heel veel kraampjes en waar in de avonden wat artiesten komen optreden. Rond 4 uur hadden we het wel een beetje gehad, want het was erg warm!

Na het eten kwamen de vrienden van Scott. Zij zouden die avond naar het casino gaan, omdat Karline en wij ook wel zin hadden om naar het casino te gaan besloten wij met zijn alle te gaan. Helaas wonnen we niks, maar het was een gezellige avond.

Vandaag gaan we eerst de verjaardag van Ome Hub vieren, waarna wij vertrekken richting Alconquin park. Hier zullen we twee dagen gaan kamperen, dus zullen jullie even een paar dagen zonder reisverslag moeten doen!

Groetjes Lars en Ellen

• 03 Augustus 2014 - 16:53

Angèle:

Wunsj ome Hub proficiat.
    Amuseer euch mit kamperen.
    Ich haop dat Ger goud waer hubt
    Groetjes