Dag 15 & 16 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu Dag 15 & 16 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 15 & 16

Door: Lars en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Lars

31 Juli 2014 | Canada, Toronto

Heey hier zijn we weer!
We hebben weer een dagje gespijbeld, dus nu moeten we maar even twee dagen online zetten!

Dag 15
Vandaag zijn we naar Eugiania falls geweest, zelfs Ome Hub en Tante Mia zijn meegegaan! Wat was het mooi! Het water bovenlangs de waterval was zo rustig, dat je naar de overkant kon lopen, zodat je naast de waterval kon zitten (natuurlijk deed Lars dit). Na een korte wandeling door het gebied bij de watervallen zijn we met z'n allen gaan lunchen. Dit keer stond poutine op het menu (soort kapsalon).

Na de lunch zijn we terug naar Kathy's huis gegaan, waar we in de tuin hebben gevolleybald en gezwommen.
Na het avondeten zijn we na een honkbalwedstrijd van Brady geweest (jongste zoon van Kathy). Hij en zijn team wonnen!
Na de wedstrijd hebben nog een spelletje Telestrations gespeeld (in Nederland heet het spel, wat schets je me nou?), wat echt een heel leuk spel is!

Dag 16
Vandaag stond Canada's Wonderland op het programma! En we kunnen alleen maar zeggen, waauw waauw waauw! Canada's Wonderland is een pret- en aquapark in een! En eigenlijk was de dag te kort om alles te kunnen zien en beleven. Maar de achtbanen waren zooo chique! Er waren achtbanen waar je in lag, waar je rechtop moest staan, waar het leek dat je in een auto zat en nog vele andere! Verder moeten we zeggen dat de wildwaterbanen hier echt gek zijn! Je wordt hierin niet een beetje nat, maar echt je bent echt een totaal verzopen kat als je eruit stapt! Gelukkig was het weer goed, dus maakte dit niet veel uit!
Ook de glijbanen in het waterpark gedeelte waren erg leuk!
Dus we hebben echt een te gekke dag gehad!

Als laatste zijn we in de Guardian gegaan. Deze attractie was pas dit jaar geopend en was gedeeltelijk een achtbaan, gedeeltelijk een 3d gedeelte waar je moest schieten op monsters en een gedeelte vrij val ( die je echt niet verwacht!!)