Dag 12, 13 en 14 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu Dag 12, 13 en 14 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 12, 13 en 14

Door: Lars en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Lars

27 Juli 2014 | Canada, Toronto

We hebben een paar dagen geen tijd en Wifi gehad om een verslagje te plaatsen! Dus nu maar een groot verslag voor drie dagen!

Dag 12
Vandaag hadden wij zelf niks op de planning staan. We hadden daarom aan Ome Albert gevraagd of hij misschien nog iets had wat hij ons wilde laten zien. Dus 's morgens zijn we in zijn auto gestapt en hebben we een rondrit gemaakt. Als eerste zijn we naar Toronto gereden, waar Albert ons de Universiteit heeft laten zien en de duurste wijken van Toronto. Waar dus echt chique huizen staan, waauw! Hierna zijn we naar de botanische tuinen gereden, waar Ome Albert vrijwilliger is. Natuurlijk waren deze tuinen ook erg mooi om te zien.

Hierna zijn we naar de "cityhall" van Scarborough gegaan, de wijk waar Albert woont. In de cityhall was een concert van twee mannen.
Na dit concert zijn we terug naar Albert gegaan, want de hond was al een tijd alleen. Het was goed weer, dus zijn we gezellig in de tuin gaan zitten en heeft Albert heerlijk voor ons gekookt.

In de avond zijn we nog even de hond gaan uitlaten en hebben we nog gekeken naar de wedstrijd van Toronto FC!

Dag 13
Vandaag hebben we er 1,5 uur over gedaan om onze koffers in te pakken. Hierna was het tijd om in de auto te stappen en af te reizen naar Kathy.

Onderweg zijn we wel nog even gestopt, want we moesten het ijs in een bepaalde winkel echt even proeven. Hij zei; kom we stoppen even voor een klein ijsje! Nou dat hebben we geweten. Wat een joekels van ijsbollen!! Dus we hebben ook meteen onze lunch gehad met dit ijs. Maar het was inderdaad erg lekker!

De rest van de dag hebben we eigenlijk niet veel gedaan! We hebben gekeken wat we de rest van de vakantie zouden gaan doen en hebben gezellig met z'n alle gegeten, zelfs Ome Hub en tante Mia schoven aan.

Dag 14
Vandaag was ons eerste dagje uit met Kathy, Rick, Karline en Brady! Als eerst zijn we naar het noorden gereden, naar Killbear! Dit is een natuurpark bij Georgian Bay. Hier zijn we langs de baai gelopen over rotsen en door het natuurpark en hebben we herten gezien!! Helaas werd net in de middag slecht weer en hebben we gegeten in de auto. Omdat het slecht weer bleef, hebben we besloten om door te rijden naar de French River! En waren we in North Ontario! Wat was het mooi hier!

Omdat het al later op de dag was, half 6, zijn we aan de reis terug begonnen. We zijn nog ergens in een dorpje gestopt om pizza te gaan eten bij Boston Pizza. Uiteindelijk waren we rond half 11 terug en waren wij allemaal kapot moe!

Vandaag gaan we naar Eugenia en naar The blue mountain!
Dus jullie zullen snel een nieuw verslagje zien!

Groetjes lars en ellen