Dag 11 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Lars en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Lars

27 Juli 2014 | Canada, Toronto

Down Town Toronto. Dat stond vandaag op de planning. Samen met Roger (zoon van Albert) zijn we naar Toronto gegaan. Hij heeft ons rondgeleid door Toronto.

Als eerste zijn we naar Chinatown gegaan. Hier zie je allemaal kraampjes met eten, drinken, kleren en eigenlijk alles wat je kunt bedenken. Zo zie je bijvoorbeeld kraampjes met koffers, die helemaal verkleurd zijn door de zon. Ook zagen we bepaalde soorten fruit, die we nog nooit eerder hadden gezien, zoals jack fruit.

Hierna zijn we richting het echte centrum gelopen. Waar veel bedrijven zijn gevestigd in hele hoge gebouwen. Via het centrum zijn we door gelopen naar de haven,waar we zijn gaan lunchen.

Nadat we genoten hadden van de zon en de lunch, zijn we terug gelopen naar het echte centrum, waar eaton centre is gelegen. Een heel groot winkelcentrum!! Dus met andere woorden shopping time :)!

Na het winkelen was het alweer tijd voor het avondeten, dus zijn we samen met Roger gaan eten bij Hard Rock cafe Toronto.

Rond 8 uur savonds waren we weer bij Albert en hebben we samen naar de wedstrijd van de voetbalclub van Toronto gekeken.
Best een leuke dag dus!

Groetjes Lars en Ellen