Dag 10 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Lars en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Lars

26 Juli 2014 | Canada, Niagara Falls

Vandaag zijn we met Ome Albert naar Niagara Falls gegaan! Wat chique om te zien! Twee prachtige watervallen!

Als eerste zijn we de "journeybehind the falls" gaan doen. Je wordt met een lift naar beneden gebracht, waarna je achter de watervallen langs kan lopen. Natuurlijk chique om te doen!
Hierna zijn we samen met Ome Albert de promenade afgelopen, zodat je goed van bovenlangs naar de falls kan kijken.

Hierna was het tijd om te gaan lunchen, dus zijn we met zijn drieen een pizza gaan eten. De pizzatent lag in een straat die je ook wel Las Vegas in het klein kan noemen.

Na de lunch heeft Albert ons langs de rivier en Lake Ontaria gereden en hebben we nog de whirlpool bezocht. De whirlpool is een plaats waar de rivier de rotsen dusdanig heeft uitgeslepen dat er een grote "whirlpool" is ontstaan.

Vanavond doen we het een beetje rustig aan! We zijn beide best moe door alle indrukken! Maar dat is het natuurlijk allemaal waard!

Groetjes Lars en Ellen

• 26 Juli 2014 - 20:15

Yvonne Janssen:

Waren de regencapes wel echt nodig? Leuk dat jullie toch naar de wedstrijd honkbal konden gaan.
    Kleur van de thuisclub bewust blauw (S04)??
    Zo te lezen en aan de foto's te zien amuseren jullie je goed in Canada.
    Doe de groeten aan Ome Albert.

Liefs Yvonne en Mat

• 27 Juli 2014 - 15:55

Lars Janssen:

Hoi mam en pap,

De regencapes mwah, waar wij kwamen waren ze niet persee nodig. Maar het zag er wel grappig uit, haha..
    De blauwe kleur doet toch iets goed blijkbaar, 8-0 gewonnen :)
    Jullie krijgen de groetjes terug van Albert.

Groetjes Lars en Ellen!