Dag 5 - Reisverslag uit Québec, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Québec, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Lars en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Lars

21 Juli 2014 | Canada, Québec

Dag 5, op deze dag stond de langste reis op het programma, van Quebec naar Ottawa. Om deze reis nog wat langer te maken hebben we besloten om via Mont Tremblant te reizen (550km).

In de village van Mont Tremblant kwamen wij rond 1 uur 's middags aan. We zijn hier dan ook maar meteen gaan luchen.
Echt een leuk dorpje om rond te lopen. Omdat het goed weer was en wij geen zin hadden om de warme auto in te gaan, hebben we besloten om te gaan midgetgolven. Lars heeft helaas dik gewonnen (Ellen). Bij de midgetgolfbaan waren schattige kleine diertjes, Lars denkt dat het kleine eekhoorns waren, maar volgens Ellen was het toch een ander diertje.

Hierna zijn we toch maar gaan verder reizen naar Ottawa.
In het hotel aangekomen kregen wij van de receptioniste een hele lieve kaart van Kathy! Natuurlijk hebben wij ook hartstikke veel zin om daar 1,5 week te verblijven!

Omdat het in de tussentijd al 7 uur was geweest, hebben wij de bus naar het centrum genomen. Hier zijn we lekker gaan uiteten.
Hierna zijn we gewandeld naar Parliament hill, waar om 10 uur de lichtshow Mosaika! Dit was natuurlijk best chique om te zien.

Vandaag gaan we de stad maar eens bekijken bij daglicht!

Groetjes Lars en Ellen

• 21 Juli 2014 - 17:26

Laurens:

hei mosj wie is de cadillac en 't waer

• 23 Juli 2014 - 00:05

Servaes:

Waore t gein "chipmunks"die beesjkes waat geer gezeen höb? Dat zeen klein formaat eekhoorns mit zo'n sjtraep oppe sjtart zo wie Knabbel en Babbel van de Donald Duck (in t ingelsj heisje die trouwens Chip and Dale... Nae Elle dat zeen neit allein die men die in nachclubs oet de kleier gaon!)