Dag 2 - Reisverslag uit Montréal, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Montréal, Canada van Lars Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Lars en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Lars

18 Juli 2014 | Canada, Montréal

Nadat we blijkbaar vroeg zijn opgestaan, 7.30 hebben we ons maar naar het matige ontbijt begeven. Er was alleen maar jam en boter, meer beleg hadden ze niet. Na het 'eten' zijn we naar de toerist info gegaan en hebben we bepaald wat we in Montreal EN in Québec gaan doen.

In Montreal zijn we naar het grote park gegaan met uitzicht over heel Montreal. Dat was mooi! Daarna terug naar het centrum en via het ondergrondse winkel centrum (Ellen had gewonnen), naar het oude gedeelte van Montreal gelopen. Daar aangekomen wat gewandeld en een 'beaver tail' gegeten! Ja een echte! Of toch niet... Hahah, het was een soort platte donut in de vorm van een beaver tail.

Daarna zijn we weer terug gewandeld naar het hotel en hier in de buurt wat gaan eten. Het eten was hier veel lekkerder als de eerste dag hier, dus een goede keuze!

We hebben gisteren ook voor het eerst een wild dier gezien... Jaa echt! Jammer dat het alleen een stuk of 10 eekhoorns waren, haha!

Vandaag reizen we naar Quebec en zullen we gaan zien wat er in die stad allemaal te beleven valt!

• 18 Juli 2014 - 14:48

Mat Janssen:

Leuk dat jullie zo kunnen reageren en laten meedelen met jullie vakantie.
    Ik én Mam hebben nu ook vakantie. Stuur vervolgverslag maar naar mam's emailadres.
    Ik ben pas 11 augustus weer op t werk.